« Svibanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
eTwinning projekti se u OŠ "Vladimir Nazor" provode od 2010.godine. Prvi projekt pod nazivom My friend's country vodila je logopedinja s učenicima šestih razreda. Nakon toga sudjelovali smo u još nekoliko eTwinning projekata (Every family is a culture, Making pen pals is a first step, Top 10, Our festivals calendar).
Za projekt "Sharing our past, shaping our future" ove godine smo nagrađeni Nacionalnom i Europskom oznakom kvalitete.
Ove školske godine broj aktivnih učitelja se povećao, a teme su različite.
Cilj projekta je putem istraživanja i navedenih tema poticati učenike na komunikaciju na materinskom jeziku, učiti ih kako učiti, razvijati socijalne i građanske kompetencije, razvijati poduzetnost i inicijativnost.
Trajanje projekta: od rujna 2021. do lipnja 2022. godine.
O ovom projektu 4.a i b razreda saznajte više iz priloženog linka.
Učenici 4.a i b razreda zajedno sa svojim učiteljicama Sandrom Protulipac Tarabić i Dubravkom Maradin sudjeluju u projektu Tajne naših ulica i trgova.
Ciljevi projekta su:
- poticati učenike na istraživačko učenje u neposrednom okruženju
- istraživačkim aktivnostima otkrivati značenje hodonima (antroponima, toponima, hidronima i sl.)
- upoznati život i rad znamenitih osoba po kojima su ulice dobile ime
- koristiti IKT u nastavi
- surađivati s partnerskim školama
- učiti kako učiti
- razvijati kod učenika samostalnost
- poticati inicijativu
https://www.etwinning.net/hr/pub/support/esafety-and-etwinning/a-esafety-in-etwinning-and-th.htm
Ovo je stranica na kojoj možete pronaći više o sigurnosti na internetu u eTwinning projetima. Kako bi i učenici i roditelji doznali više o sigurnosti što se tiče eTwinning projekata pod OPŠIRNIJE donosimo pravila kojih se eTwinneri moraju pridržavati.
Učenici 3. a i 3. b razreda pridružili su se projektu Dan moga grada.
Cilj projekta je učenike potaknuti da bolje upoznaju svoj grad, kulturnu baštinu, tradiciju te izgled grada i okolice, a sudjelovanjem u projektu upoznaju druge gradove i ljepote svoje domovine.
Do sada su izradili razrednu stranicu u sklopu projekta, predstavili svoj grad i školu.
Učenici 2.b razreda zajedno sa svojom učiteljicom Sandom Halovanić sudjeluju u 2 projekta.
Drugi projekt u kojem sudjeluju učenici 2.b razreda zajedno i s vjeroučiteljicom Jelenom Bosiljevac, zove se Što za mene znači Božić. Svaki učenik ima svoju aktivnost koju treba odraditi kroz 12. mjesec. Svi radovi slažu se u razrednu knjigu.Osim zasebnih aktivnosti postoje i zajedničke kroz cijeli 12. mjesec.
U ovom projektu sudjeluju i učenici četvrtih razreda matične i područne škole Belavići.
Radove možete pogledati pod Opširnije.
Projekt pod nazivom "Environmental children" u kojem sudjeluju učenici 3.a razreda i polaznici dodatne nastave engleskog jezika u 4.a razredu pod vodstvom učiteljica Sandre Protulipac Tarabić i Natalije Grgurić. Projekt je ovo u kojem se uči djecu kako iskoristiti i reciklirati naizgled neiskoristivo te uz pomoć vrijednih ruku izraditi zanimljive predmete poput lutaka, okvira za slike, kasica, igračaka , dvoraca ali i upotreba digitalnih alata za izradu web igrica.
Sudionici projekta su Turska, Hrvatska i Rumunjska.
Video projekta :
https://www.youtube.com/watch?
Pod Opširnije pogledajte radove.
Učenici dodatne nastave iz engleskog jezika pod vodstvom učiteljice Sanje Halar i Natalije Grgurić sudjelovali su u projektu "Haloween crafts" zajedno sa školom iz Estonije .
Ostvarena je i suradnja sa školama naše županije : Oš Turanj i Oš Barilović.
Cilj projekta bio je osvijestiti kulturološke razlike u zemljama engleskog govornog područja u odnosu na ostale zemlje, te razviti interkulturalne kompetencije, upoznati druge običaje i tradicije.
Radove pogledajte pod Opširnije.
U projektu "Sharp wits: Training cognitive skills" četvrtaši (4.b razred) testiraju svoje kognitivne vještine. Projekt vode pedagoginja i logopedinja škole u suradnji s Turskom.
Ključ za rješavanje izazova u učenju je jačanje kognitivnih vještina. Kognitivne vještine su mentalne sposobnosti koje su nam potrebne za uspješno učenje akademskih predmeta. Kad su kognitivne vještine slabe, akademsko učenje je u najboljem slučaju u konfliktu. Kad su kognitivne vještine jake, akademsko učenje je brzo, lako, učinkovito i zabavno.
Pedagoginja i logopedinja provode projekt s učenicima 6.a razreda. Kroz projekt pod nazivom "Learn language by visiting top destinations in Croatia and Spain" šestaši će naučiti osnovne fraze španjolskog jezika upoznavajući top destinacije Španjolske.
Upoznali su se putem videokonferencije, a potom su snimali videa jedni za druge s brojevima, predmetima i načinu upoznavanja na hrvatskom i španjolskom jeziku.
Svaka zemlja će snimiti avatare na drugom jeziku, a potom će raditi turističku brošuru.
Ekološka grupa Mali ekolozi, ali i cijeli 4.a razred sudjeluje u e-Twinning projektu "Živimo zeleno". Ovim projektom žele se stvoriti obrazovni sadržaji koji će se u što većoj mjeri implementirati u školske kurikulume osnovnih škola i vrtića kako bi u budućnosti svi bili spremniji na nove društvene i okolišne izazove. Ovim projektom potiče se volonterski, društveni, praktični i kreativno stvaralački rad, te aktivnu participaciju djece u ekološkim aktivnostima škole, lokalne zajednice i šire.