preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Duga Resa

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

HZJZ

Kalendar 2023./2024.

e-Dnevnik

eTwinning

              2021. - 2022.           

Erasmus+

Erasmus + KA1

    

Popis udžbenika i DOM za šk. god. 2022./2023.

Kamo nakon osnovne škole

Školski kurikulum

 

Priloženi dokumenti:
Skolski kurikul - 2021.-22..pdf

Plan i program rada Škole

Autobusne linije

Priloženi dokumenti:
Zvono.jpg

Facebook

Office 365 za škole

Razredna nastava

 

 

IGRAM i UČIM 4.a
Školske novine

E-lektire

E-knjižnica

Učenje na daljinu

Portal za škole

Prometna učilica

Brojač posjeta
Ispis statistike od 20. 11. 2009.

Ukupno: 464249
Ovaj mjesec: 1224
Ovaj tjedan: 85
Danas: 2
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Lego Mindstorms radionica
Autor: Snježana Černelić, 15. 3. 2017.

U našoj je Školi, 15.3.2017., održana Lego Mindstorms radionica koju je provodila udruga eSTUDENT s ciljem popularizacije znanosti i uvođenja djece u svijet informatike i tehnologije. Inače, udruga eSTUDENT provodi projekt Znanost za sve koji obuhvaća ideje studenata s raznih fakulteta sa zajedničkim ciljem: svoju ljubav za znanost prenijeti mlađim generacijama na zabavan i zanimljiv način. Oni žele potaknuti učenje i djelovanje u STEM polju – zanimanja i znanja iz područja znanosti, tehnologije, inženjerstva i matematike.


U Lego Mindstorms radionicama sudjelovali su učenici trećih, četvrtih i petih razreda. Broj učenika je, nažalost, bio ograničen jer su bile četiri radionice po 16 učenika u trajanju po dva školska sata. Učenici su trebali sastaviti robota iz lego slagalica, a zatim programirati njegove kretnje prema određenim zadacima. Kroz igru se učila matematika, fizika, tehnička kultura i informatika, a razvijalo se i logičko razmišljanje.

Trebalo je, na primjer, složiti dijelove robota, spojiti motor i senzore, te napisati program za upravljanje robotom kako bi robot prešao neki put, određenom brzinom u zadanom vremenu, a da pri tom mora zaobilaziti prepreke i birati najkraći put. Učenici su pri tome morali: mjeriti prijeđenu udaljenost, preračunavati jedinice za udaljenost (m, cm), izračunavati dijelove puta (razlomci), mjeriti vrijeme u sekundama, određivati brzinu, procjenjivati kut zakretanja i sl., a pri tom uopće nisu imali osjećaj kako je to teško i dosadno. Ustvari, bilo im je zabavno i bili su ispunjeni srećom kada je njihov robot uspio napraviti ono što su mu sami naredili. Nakon svakog uspješno odrađenog zadatka moglo se samo čuti: „Yesss!“

Ovo je bila prilika da učenici dobiju konkretna i praktična znanja i da se nastava programiranja učini što zanimljivijom.

U ime učenika (koji su ovdje i sada na prvom mjestu), Škole i moje malenkosti zahvaljujem se udruzi eSTUDENT i studentima koji su nam bili gosti i omogućili da kroz prozorčić pogledamo u budućnost. 

Snježana Černelić

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju