« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Kraj projekta Djeca kao potrošači 2, na kojem su radile članice Filmske grupe OŠ Vladimir Nazor zajedno s ostalim učenicima škole, obilježen je televizijskim prilogom u središnjem informativnom dijelu programa TV4R.
Rad na projektu, financiranom od Grada Duge Rese, a u suradnji s predstavnicom Udruge za zaštitu potrošača grada Duge Rese – Mrežnica Matejom Lenard, započeo je krajem petog mjeseca 2015. Na njemu se intenzivno radilo sve do kraja prvog odgojno-obrazovnog razdoblja školske godine 2015./2016. Projekt je uključivao niz edukativnih radionica i predavanja o zaštiti djece kao potrošača s time da su aktivnosti vezane za nj provodile same učenice – članice Filmske grupe pod mentorstvom voditeljice grupe i profesorice hrvatskog jezika Nikoline Vrbanić. Rezultat njihova rada vidljiv je u ostvarenim letcima „Negativan utjecaj medija na mlade“, kratkom filmu „Razmažene trendi klinke“ i edukaciji ( koju su prethodno i same prošle) učenika viših razreda na satovima razrednika o nepoštenoj poslovnoj praksi, utjecaju reklama i deklaracijama aditiva u prehrani, a sa svrhom postizanja osviještenih i savjesnih potrošača.
Epilog rada na projektu, sav trud i sve vrijeme koje su osmašice - Vanesa Cindrić, Matea Kapelić, Petra Livojević, Josipa Spudić i Ana Marija Stojković - uložile u nj, prikazan je 31. siječnja u prilogu informativne emisije TV4R.
https://www.youtube.com/watch?v=F_X6JPqPL3M&hd=1
NAPISALA: Nikolina Vrbanić